tisdag, april 10, 2012

Tattoo

Aww jag vill göra en sån!!! billigare än ringar! jag å jimmie va å tittade på ringar en dag vi ville ha vitt guld. å så vill jag ha en safir från min farmors gamla förlovningsring som jag fick ärva.
priset skulle ligga på ungefär 15.000 TJENA det var ju skit billigt NOT haha!


Har länge velat ha en text under bröstet inte samma som denna någon annan men har inte bestämt än vad det ska stå.Så vill jag ha en fjäder under texten med tror det kan bli sketa snyggt :)

3 kommentarer:

  1. hej:)
    har du några tatto?
    När ska du fixa den du målade på handen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej jag har en hemmagjord tatto på benet men den ska bort.. eller täckas över.. det är allt jag har .. är inte säker på om jag vill ha den längre haah!

      Radera
  2. nej du skulle passa i den ju ;) skitfin/snyggit.
    Vet du var man kan köpa några snygga leggins? eller du kanske inte anväder det.

    SvaraRadera