söndag, april 08, 2012

sjuk igen :/

detta börjar bli riktigt löjligt jag e sjuk HELA tiden! å nu har jag nog halsfluss igen jag hade det för ungefär 2-3 veckor sen.. jag borde inte kunna få halsfluss eftersom jag tog bort mandlarna för ungefär 2 årsen! blir så trött så ska man sitta på akuten å vänta i flera timmar också.. Sist blev jag inte ens undersökt fick bara medicinen utskriven... Tänk så är det inte ens halsfluss utan något annat?? Då ska jag fan stämma läkaren! Fan vad jag e arg nu!!! Trodde att jag äntligen var frisk.. MEN NÄ!!!
Tror det har satt sig på stämbanden också för jag pratar konstigt...
Blir det inte bättre imorgon så måste jag åka å sätta mig på akuten men denna gången ringer jag innan så jag har en tid å slipper vänta i 3 timmar som sist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar