tisdag, april 24, 2012

Dagens makeup

Tja! åt precis middag mamma gjorde "söndagsstek" så jäkla gott.. jag e sjuk igen men det e väl inget ovanligt. vaknar på morgonen av att jag knappt kan andas. å när jag ska dricka känns det som jag ska kvävas? min hals e helt mongolid!!! börjar fan tro att jag har strupcancer eller nåt! AH så störande kan aldrig vara frisk.. kommer inte ens ihåg sist jag var helt frisk... Måste fan gå till läkarn snart så får dom ta massa tester på mig.. för detta e riktigt tröttsamt.
shulelu

1 kommentar:

  1. Hejjjj...vännen..stackarn :( de e inte roligt o va sjuk..fy fan..Men du ser inte det minsta sjuk ut ;) nåt positivt iallafall he he..jag däremot går omkring på jobbet bland en jävla massa sjuklingar
    ..kommer nog bli sjuk ja me när som helst...du får dricka varmt o hålla dig varm...lyssna nu på sköterskan Shishi :) kram på dig vännen o krya på dig...

    SvaraRadera