söndag, april 29, 2012

hej hej!

Kom precis hem, Åker imorgon igen, med dba.. fyfan min jävla hals blir inte bättre har tagit medicinen i 4 dagar nu? borde det inte kännas bättre..? hmm aja får väl vänta å se bara,, Ska lägga mig i sängen nu för vi har inte sovit så mkt dessa dagarna :P.. Ska försöka blogga lite mer imorgon så ni får se vad vi gör :). Hoppas ni har det bra i solen! Snart är det sommar å snart blir man 20 :D haha känns lite konstgit faktiskt,haha!
ÅHFyfan skulle hämta posten förut när jag kom hem så la jag all post på sängen å när jag tittar igen kryper det ut en äcklig jävla spindel jag hatar spindlar å jag blev livrädd asså när jag ser en spindel skriker jag tills den e död usch det e det värsta jag vet!!!!!! men så iaf tog jag en tidning å döda den! jag ryser ftf!!! varför finns dom?! hah
have no makeup on today så ni får bara se halva mitt face ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar