tisdag, april 10, 2012

Svar till Frågestunden!

här är svaren till era frågor jättekul att ni läser min blogg!

Hur träffades du o Jimmie? Var det länge sen?
Jag har känt hans bror i några år. så jag och Jimmie började prata på msn en dag så bestämde vi oss för att träffas efter det har vi aldrig vart ifrån varandra. kärlek vid första ögonkastet kan man säga :) Vi har vart tsm i 3,5 år i juni.. Vi säger att vi blev tsm dagen vi träffades.

Hur orkar man med att den man älskar är på turné eller borta så ofta?
Det orkar man inte :/ det är nog det jobbigaste som finns ,, man saknar varandra så himla mycket å blir nästan deprimerad.. Man får tänka på hur härligt det blir när man ses igen. Man måste hela tiden sysselsätta sig med något för att tänka på något annat. men det e ju inte så lätt..

Hur lång är du?
Jag är 162 cm lång eller kort aha! önskar jag vore 10 cm längre, Då hade det vart mycket enklare för mig att bli modell.

Vilka länder har du besökt?
Jag har vart i Grekland när jag var typ 6 år,, sen har jag bara vart i Norge & Danmark.. Men jag hoppas på att få följa med jimmie på turné i europa hade vart super kul!

Vart skulle du vilja resa just nu?
Jag hade lätt velat åka till Thailand jag å jimmie pratar ofta om att åka dit.

Har du slutfört gymnasiet eller yrkesskola?
Noppe jag gick media på cybergymnasiet i ca ett år men tröttnade väldigt fort .. jag var redan skoltrött innan jag började gymnasiet .. Gick på världens sämsta skola (vättleskolan) där jag blev utsatt för mobbning nästan varje dag.. så jag var inte så sugen på att gå i skolan.

Har du bott hela ditt liv i Göteborg?
Ja har e jag född å här ska jag dö hehe :)

Har du några speciella planer för sommaren?
nja..Ska väl mest hänga med jimmie på festivaler å leva livet :)

Kan du spela något instrument?
 Hmm jag kan spela pytte lite piano men det räknas inte aha! jag har inget tålamod för att lära mig.



Tack för att ni läser min blogg! Jätteroligt att svara på era frågor Kramar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar