lördag, april 13, 2013

why?

varför är det så att när det kommer till att sjunga framför andra så går det inte? jag hade gärna velat att spela in nån låt men den jävla fegheten är i vägen.. jag å min syster sjunger alltid när vi e med varandra med vi sjunger aldrig för nån annan synd för min syster e grym på att sjunga! Jag vill göra en brutal growl låt haha jag skriker ju mörkare än jimmie det hade vart så jävla coolt om vi gjorde en låt tsm jag hade nog knäckt honom haha :D
jag growlar bara när jag e full kanske det som krävs en kopp med sprit ;)
Tänk om man hade haft sångaren i paramores röst! Så jävla grym är hon såg dom faktiskt live för typ två år sen! fucking awesome!

2 kommentarer:

  1. Jimmie :) tänkte fråga dig om du inte kan ladda upp bilder på er ihop men Jimmie kanske inte gillar att vara med på bilder XD höhö

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha han får aldrig vara med på mina ego bilder :P

      Radera