lördag, april 13, 2013

usch!

tja sitter hemma hos en kompis i nol.. den sjukaste grejjen hände nyss jag har ett tag nu börjat tro att jag e synsk på något sätt ( Det tror nog alla nån gång) för jag alltid har rätt om saker, saker jag tänker på och sånt händer senare skit läskigt det händer mig hela tiden. Igår fick jag en vision när jag skulle lägga mig, det brukar ploppa upp saker i huvudet bara. I min "vision"skulle jag  hitta ett lik i en grotta å att jag skulle bli livrädd å springa där ifrån. riktigt så var det ju inte men det stämde en liten del iaf jag gick runt här i nol med hundarna jag har bara vart här en gång tidigare så jag ville se mig omkring så jag går upp på ett berg med massa skog å så ser jag en gammal murgrund till ett hus å i muren var det ett hål å där inne såg det ut som det låg en skalle å jag tänkte bara neh detta är inte sant! jag var ju så klart tvungen att gå fram å titta & ta en bild, jag blev jätte äcklad först  å ganska rädd för jag trodde att det jag hade sett i min vision skulle bli sant! för det såg precis ut som en rutten skalle  men sen såg jag ju på kameran att det var en sten? som det växer något äckligt på.. Så tänkte jag ringa min mamma å skoja med henne om att jag hade hittat ett lik i skogen för vi pratar alltid om sånt, å precis då hittar jag en riktig skelett bit säkert från ett djur men ändå hur sjukt är inte det? 
 å här e nån skelett del från något? iiissssh
 här e det äckliga stenen som ser ut som ett huvud!


 galna hundar jagar boll
 Cute
innan vi skulle åka .. dibo ser ju glad ut hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar