måndag, april 08, 2013

My homies

Hej har inte haft internet på några dagar men nu har jag det igen :)
Vart ute på lång promenad idag med hundarna älskar att gå med dom lösa i skogen.
tog massa bilder på dom. Spelade in lite klipp på när dibo gör olika tricks som jag tänkte klippa ihop och lägga ut, Om jag förstår mig på pogramet :P.. Håller på att göra rent mina smink borstar har inget annat för mig. Lägger dom bara i vatten med lite diskmedel så fägren får komma ut ur dom och sen sköljer jag bara ut dom och lägger dom på en handduk så dom får torka.
Dibo och Luna hemma hos en vän; jag och Jimmie köpte nya halsband och koppel till dom. Folk tar alltid fel på dom att Dibo är en tjej och Luna kille så var tvungen att köpa rosa och blå haha så folk ser det direkt :)
Luna den lilla galningen, Jag sprang med kameran framför henne hon ville typ käka upp den haha 
Dibo <3 Pinn Galen 
Dibos vackra öga :)
Luna jag & Dibo uppe på "Duvberget" bästa kompisar :) Dom älskar att springa lösa där uppe
Lunas vackra öga :) å lite mig ops haha



3 kommentarer:

  1. Vad fina dom är!
    Jag har själv en amstaff, en tik som heter Embla och hon är den mysigaste som finns:-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK! åhh visst är dom!! finns inga mysigare hundar :)

      Radera