tisdag, april 16, 2013

VARMT

Man ska ju inte klaga men det e nåt fel på mig det e för varmt jag svettas ihjäl hela tiden känns som min kropp är en bastu jag svettas aldrig! så något skumt är det!? haha så jävla svennig så fort solen kommer  fram ska man klaga på att det e för varmt! jag tog en treo nu hoppas det hjälper konstigt jag känner mig inte sjuk bara överdrivet varm..?
 coolingar
 me and THA dogs
 röven å musen haha

 uppe på berget med hundarna en sväng
 osociala pojkvän som jag blev arg på haha! hatar hans jävla mobil som han snackar i 24/7

 jag å dibo satte oss å myste själva i solen
 å lekte lite
 mys!
 han ville sitta i knät GÖLLII
Mammas älskling!

7 kommentarer:

  1. Ni har ju VÅÅÅR:O!!! Här är det fortfarande MINST en halvmeter snö kvar...
    Ååå vad jag längtar till våren. Flytta till norrland var det sämsta jag någonsin gjort !!! :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. i KNOW! helt sjukt när hände det haha? ojj så mycket! näjj vart borde du innan då? å varför flyttade du dit ?

      Radera
  2. Vi bodde i stockholm o flyttade hit för att få ett lugnare liv. HA!!! Det enda bra det gav är våra djur.(en hund en katt och två ormar)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaha ,, jag å jimmie vill också flytta typ till landet så vi bara kan släppa ut hundarna å leva lite lugnare :) så kan man ju skaffa mer djur med haha :D men det e väl mysigt fast kan tänka mig att det inte alltid e kul i norrland.. även fast det e härligt där uppe :D

      Radera
  3. Jo det är fint att hällsa på.Vi har stuga eller min svärmor har en stuga här men det är en
    Helt annan sak att bo här. Vi pratar om att flytta söder ut igen. Det är faktiskt finare skog där här finns bara tall.

    SvaraRadera
  4. VAD NI ÄN GÖR FLYTTA INTE TILL NORRLAND!!!
    I alla fall inte Örnsköldsvik. Blääää!
    Ju mindre folk vet om en desto mer hittar dom på själva.
    Nog för att folk i almänhet är nyfikna men den här stan tar priset.
    Jag har aldrig varit med om värre skvaller och skitsnack!

    SvaraRadera