måndag, april 15, 2013

Fler bilder

massa olika klänningar ! kändes väldigt kungligt å ha på sig så fina klänningar :)
Vilken tycker ni jag passa i bäst?
vi tyckte jag passa bäst i dom som var tightas eftersom jag e väldigt liten. ingen klänning passade dom var typ 3 stl för stora så vi nålade dom men dom som sitter åt mer är mycket finare på mig tycker jag :)
dom riktiga bilder kommer upp på house of mks sida i veckan tror jag ;) kommer länka då med


 denna gillade jag fluffig med bling!ungdomlig
 fluffig å stor :D
 denna var fin med
 gillade denna men den såg mkt finare ut i verkligheten .


 love the pink! bal klänning jäkligt fin lite för ljus för min hy bara men så fint ed matchande smycken till
 denna va snygg tyckte jag :)
 denna satt snyggt på tyckte jag å var väldigt bekväm faktiskt! Trodde färgen skulle se hemsk ut på mig men jag gillade faktiskt den och glittret är så fint!
dessa örhängen jag fick av Mariana och så fick jag ett halsband å matchade örhängen till med :)
lite finare smycken man kan ha till speciella tillfällen :)

2 kommentarer:

  1. OOOHHH u lock sooo nice <3 i love the pinc dress
    :*

    SvaraRadera