fredag, mars 15, 2013

hellu


9 kommentarer:

  1. Tråkigt att höra om Jimmie hoppas att han
    fortsätter med musiken men nu kanske ni kan få lite tid för varandra

    SvaraRadera
  2. hur mår jimmie just nu?

    SvaraRadera
  3. Han mår toppen kunde inte vart bättre ;)

    SvaraRadera
  4. vad bra blev lite orolig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej va inte det, livet är väl inte slut för att dba är det ;)

      Radera
    2. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/hardrock/article16450120.ab jag tror inte på det som står men jag blir jätteledsen :/

      Radera
    3. ingen förtjänar att bli uthängd i media men tyvärr vissa människor tänker bara på sig själva det e synd att folk blir giriga så fort dom tjänar pengar, Vi vet vad som är sanning och inte och det är allt som spelar roll, Vi ser bara fram emot vårt liv tsm nu när vi har mer tid för varandra och kan resa ihop :) Jag förstår att fansen är ledsna/besvikna men detta är ju inte slutet för jimmies karriär så fortsätt bara att stötta jimmie :)

      Radera
    4. tack för svaret :) antar du är glad då så ni kan ungås mer tillsammans.
      Klart jag kommer stötta honom och även om det som jag har läst (vilket jag inte tror på) kommer det inte förändra min uppfattning om honom. Hälsa:)
      Synd att man inte veta saningen skulle kännas lite bättre då är så ledsen och känner mig maklös:(

      Radera
  5. tack för svaret :) antar du är glad då så ni kan ungås mer tillsammans.
    Klart jag kommer stötta honom och även om det som jag har läst (vilket jag inte tror på) kommer det inte förändra min uppfattning om honom. Hälsa:)
    Synd att man inte veta saningen skulle kännas lite bättre då är så ledsen och känner mig maklös:(

    SvaraRadera