söndag, mars 24, 2013

20 saker

20 saker ni inte visste om mig

1* Jag har alltid målade tånaglar men jag målar aldrig naglarna på fingrarna
2* Jag skulle vilja jobba som marinbiolog 
3* Jag sover alltid med en tröja och ihop rullad som en hund
4* Jag känner ingen på min pappas sida eftersom han är adopterad 
5* Jag har tränat friidrott och gymnastik när jag var yngre
6* Jag dricker inte alkohol längre
7* Jag är livrädd för djupt vatten och badar sällan på sommaren
8* Jag är moster till världens sötaste killar
9* Jag älskar att tävla i olika sporter/lekar jag hatar att förlora
10* Jag har bara varit utomlands en gång i Grekland
11* Jag har opererat bort mina mandlar 
12* Jag har alltid varit "för smal" men nu är jag nöjd med min vikt
13* Jag älskar att titta på skräckfilmer men inte själv
14* Jag älskar att dansa och sjunga
15* Jag tror på spöken/andar 
16* Jag döpte våran första katt till Kalle och den andra till Pelle haha!
17* Jag har två äldre systrar och en yngre
18* Jag har haft rosa slingor i håret
19* Jag gick Media på gymnasiet men tog aldrig studenten 
20* Jag umgås hellre med djur än med människor

Mosters älsklingar :)
Mina bebisar <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar