torsdag, november 15, 2012

hej jag har vart död

som ni kanske märker med bloggen alltså.. jag har ingen data så det e väl mycket därför jag inte kunnat blogga. Skit tråkigt den blev stulen :( .. men iaf tänkte visa min första gadd jag gjorde på gothia ink Jocke gjorde den å jag e så himla nöjd det är ett porträtt av dibo den e inte riktigt klar än men vi ska fortsätta när den har läkt ska göra lite bakgrund å highlight :)
Å kom inte med någon elak kommentar nu för jag bryr mig faktiskt inte vad någon säger jag Älskar min tatuering å jag gjorde den för att jag älskar Dibo grymt mycket å jag vill att alla ska se den!

1 kommentar:

  1. Hej
    vad snygg tagg, han e grym han Jocke, gjorde min tagg hos honom med ;)
    Synd med din dator, vilka idioter det finns, skit i vad folk säger om taggen, de e din kropp, din tagg och ditt val, har inte kunnat läsa din blogg på ett bra tag men roligt o vara här igen o läsa :) bra att du har en praktik plats, skönt med nåt o göra, jag hade blivit tokig nog utan mitt jobb haha....kramis ShiShi

    SvaraRadera