onsdag, mars 14, 2012

Vad jag använder för smink:)

Vad jag använder för Foundation & puder!
För tillfället använder jag max factors ageless elixir 2 in 1 foundation + serum light ivory 40
i början tyckte jag den var alldelses för smörig men nu har jag vant mig vid den och den är rätt bra faktiskt. innan jag börja använda den hade jag glo minerals gloprotective liquid foundation satin 2 den tyckte jag var jätte bra täckte jätte bra och var perfekt för min hy men den är tyvärr slut nu :( puder Jag använder glominerals glomatte finishing powder  & glopressed base beige light ,, Dessa tycker jag är rätt bra med men har en speciell lukt som jag inte tycker om dock.. men annars är dom rätt bra :) Fick ju smink för 6000 när jag och jimmie gjorde en fotning och glominerals ville använda våra bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar